For enquiry

For enquiry

Thursday 2 January 2014

Senarai Harga Kek, Cupcake, Kek Hantaran /Perkahwinan & Other Dessert by AmeezaBakeHouz

Salam sayang semua...lama xbersiaran..heee

Ramai yang bertanyakan senarai harga Dessert AmeezaBakeHouz... entry kali ni saya senaraikan semua dessert dan harga sekali untuk rujukan anda semua...senang untuk anda, senang juga untuk saya..

Tetapi senarai harga di bawah...*** Harga adalah based on simple decoration, additional charge untuk specific deco, fresh fruit & edible image as per your request.*** Delivery is available, Charge based on location  jom kita tengok.





Jika anda nk deco yg specific, sila maklumkan kepada saya untuk quotation....manakala bagi yang nk edible image, sila bagi kerjasama untuk menempah skurang-kurangnya 1 minggu sebelum tarikh anda collect kek, okay?

Untuk makluman anda, lokasi saya adalah di Damansara Damai, sebelah dengan Sg.Buloh, Sri Damansara & Kota Damansara. Call/SMS/Wassap saya - 013-6716662 atau email hamizahzainun@gmail.com.


Best Regards,
Meeza

No comments:

Post a Comment