For enquiry

For enquiry

Tuesday 7 January 2014

Basic Baking Class & Steam Buttercream with Flowery Deco 2014 by AmeezaBakeHouz

Nak belajar buat kek tapi tak tahu macam mana nak mula? Barang apa yang perlu ada? Bahan-bahan pon tak berapa nak kenal? Jom join kelas Basic Baking Class pada 25 Jan 2014 ni... Anda akan diperkenalkan kepada perkara-perkara basic dalam membaking ni... 2 jenis kek yang akan anda pelajari adalah Butter Cake & Red Velvet Cake... xrugi join kelas ni sebab anda juga akan diajar teknik mendeko kek yang simple yang anda memang akan tak akan kecewa... siap boley bawak blik lagi kedua-dua kek yang anda buat tu... best kn?

Bagi anda yang sudah mahir membakar kek, tapi kekeringan idea macam mana nak hias kek anda, meh belajar bancuhan serta teknik membuat steam buttercream.. anda tidak akan berpeluh2 lagi nak sapu kemas-kemas buttercream pada kek, hanya curah sahaja buttercream tu atas kek, kemas sikit-sikit yang berlebihan, siap! senang.... lepas tu kita belajar buat beberapa jenis bunga pulak,,,  bunyi macam xsabar jer nak belajar kan? haaa..kelas ni pada 26 Jan 2014.

Details seperti dibawah..






Jika anda berminat, boley pm saya di facebook (Hamizah Zainun) atau di page (AmeezaBakeHouz) atau email ke hamizahzainun@gmail.com. Ini kerana fon saya buat sementara ni berada dibengkel, tenattt sebab terjun masuk pool...heeeee

p/s: Lokasi adalah di Damansara Damai, bersebelahan Tol Sg.Buloh jerrrr..


Terima Kasih,
Meeza

No comments:

Post a Comment